שחזור כרטיס זיכרון

גם אם בטעות נמחק - תמיד אפשר לשחזר!

שחזור כרטיסי זיכרון הוא תחום שאנחנו מתמחים בו. מאוד ברור כמה קריטי לשמור על המידע הקיים בתוך כרטיס כל כך קטן. השימוש בכרטיסי זיכרון הוא רחב ולכן משתמשים בו גם אנשים פרטיים וגם בעלי מקצוע רבים, על בסיס יומי. אם הכרטיס שלך נפגע פיזית, נרטב או אפילו קיבל מתח חשמלי – אנחנו יכולים לשחזר את המידע. יש לנו את הציוד המתאים שמאפשר לנו לבצע שחזור מלא של כל המידע הקיים בכרטיס. 

זה לא הזמן להתייאש - אנחנו מומחים לשחזור כרטיסי זיכרון!

גם אם נמחקו התמונות, גם אם מדליקים את המצלמה ורואים שכרטיס המצלמה ריק – עדיין אפשר לשחזר את המידע. בזכות האמצעים הטכנולוגיים אצלנו במעבדה, אנחנו יכולים לשחזר גם תמונות שנמחקו מכרטיסי זיכרון. לא משנה אם מדובר בכשל לוגי או פיזי, הצוות המנוסה שלנו יפתור את הבעיה. אפילו אם כרטיס הזיכרון פורמט, אנחנו יכולים לשחזר לך את המידע מבלי לפגוע בו. 

נמחקו התמונות? – אנחנו יכולים לבוא מיד לאסוף את כרטיס הזיכרון ישר מהבית שלך!

שחזור כרטיס זיכרון

לא משנה איזה כרטיס זיכרון יש לך - אנחנו יכולים לשחזר אותו!

כרטיס הזיכרון שלך נפגע? לא לדאוג, אפשר לשחזר את המידע!

התמונות עוד שם ואנחנו יכולים לשחזר לך אותן. רק צריך להשאיר שם וטלפון וניצור איתך קשר תוך זמן קצר. מזכירים – שחזור איכותי של 97% הצלחה מכל כרטיס זיכרון שמגיע אלינו.

או חייג

מומחים בשחזור כרטיס זיכרון - מעבדת U-Data

כשמגיעים אלינו, מבינים שאצלנו נמצא הפתרון. כבר בבדיקה הראשונית אנחנו מספקים לך דו"ח מפורט ובו נמצאות כל התשובות. החל מאבחון התקלה, דרך אילו אמצעים נדרשים לנו לשחזור וכלה בלוחות זמנים וכמובן סיכויי הצלחה של שחזור מידע. כל כרטיס זיכרון שמגיע אלינו מכל סיבה שהיא – אפשר לשחזר. הכי חשוב לא לנסות לפתור את הבעיה לבד בבית. עדיף להתקשר אלינו או לבקש איסוף מכשיר לבדיקה. הצוות המקצועי שלנו ילווה אותך לאורך כל הדרך עד לשחזור תקין של המידע. 

שחזור כרטיס זיכרון

איך אפשר לעזור לך?

הצוות שלנו מקצועי ומנוסה וילווה אותך עד למציאת הפתרון המדויק לבעיה, במהירות וביעילות.

מקצועיות בשחזור

בעזרת צוות מומחים וציוד מקצועי - יש לנו פתרון לכל תקלה. אנחנו יכולים לשחזר כל כרטיס בזכות האמצעים המתקדמים ביותר אצלנו במעבדה.

ניסיון

היתרון שלנו הוא הניסיון שלנו. 10 שנים של פתירת בעיות ותיקון תקלות הופכים אותנו לטובים ביותר. כל מכשיר מכל מותג שיגיע אלינו נוכל לזהות את התקלה ולשחזר את המידע.

אמינות

אנחנו מחויבים לבדיקה ראשונית שנותנת לך תשובות. לאחר אבחון התקלה, נציג את הפתרון, האמצעים והדרך באופן שקוף. עם 97% סיכויי הצלחה של שחזור מידע מלא.

מתי אפשר לבצע שחזור מידע בכרטיס הזיכרון?

כרטיס זוכרון אחרי פירמוט

קצר חשמלי בכרטיס זיכרון

נזק לוגי בכרטיס זיכרון

נזק פיזי לכרטיס זיכרון

שני דברים שאולי לא ידעת לגבי כרטיסי זיכרון

זה הזמן ליצור קשר מהר עם מעבדת שחזור מידע

פגיעה במעגלים אלקטרונים – ישנן הרבה סיבות אפשריות שיכולות לגרום לכשל פיזי במעגל האלקטרוני של כרטיס הזיכרון. כמו למשל: כיפוף או קימוט של הכרטיס, רטיבות או לחות שלו, וכמובן, קצר חשמלי שנגרם לכרטיס בתוך מצלמה או כשהוא מחובר למחשב.

פגיעה במהלך מחיקת קבצים – לפעמים כשמוחקים תמונות או כשיש בעיה במערכת ההפעלה של כרטיס הזיכרון נוצר כשל לוגי. כלומר, צריך לעקוף את מערכת ההפעלה כדי להגיע למידע המאוחסן בכרטיס ולשחזר אותו. התמונות שם – רק צריך למצוא אותן ולשחזר. 

שחזור כרטיס זיכרון

* ChipOff זו השיטה שמבוססת על התחברות לרכיב הזיכרון באמצעות הלחמה.
לאחר קריאת המידע מרכיב הזכרון כחומר גולמי עלינו לעבד ולנתח את הנתונים. ChipOff היא שיטת חילוץ הנתונים המורכבת ביות

*כל המחירים במחירון שלנו – לא כוללים מע"מ.

או חייג